close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נומרולוגיה קבלית – כיצד היא פועלת?

מערכת שורשא אב, תשעד28/07/2014

סקירה קצרה על נומרולוגיה קבלית

נומרולוגיה מהי?
נומרולוגיה היא מחקר עתיק של מספרים. המילה נומרולוגיה נוצרה מהמילה היוונית "נומר" – מספר, ו"לוגיה" שמשמעותה מחשבה והתבטאות. לפי הנומרולוגיה, לכל אות באלפבית יש ערך מספרי. המספרים משחקים תפקיד חשוב בחייו של האדם. שילוב של השם ותאריך הלידה נותן מספר ייחודי, שמציג כמה מהמאפיינים של הפרט.

מקור הנומרולוגיה מתחיל לפני כאלף שנים, וניתן למצוא ווריאציות של הנומרולוגיה ברוב התרבויות לאורך ההיסטוריה. בעוד שאנשים רבים טוענים שחוקרים ומתמטיקאים מפורסמים עסקו בעבר בנומרולוגיה, הדעה המקובלת היא שתרבויות סין ויפן העתיקות הכירו את הנומרולוגיה מזה עידן ועידנים. אבל רוב הספרים נותנים את הקרדיט לפיתגורס, המתמטיקאי והפילוסוף היווני, שנחשב לאבי הנומרולוגיה. הנומרולוגיה עוסקת במדע של פרשנויות מספרים ונוסדה על בסיס סמלים של מספרים.

נומרולוגיה קבלית
הקבלה, שעוסקת בהיבטים המיסטיים של היהדות, מתארת את הקשרים בין היקום והאדם ועוסקת לעומק במטרה של עולם הטבע וקיומו. לאדם יש תפקיד חשוב לתמוך בטבע ולהגן עליו כיוון שניתנו לו רוב הכוחות החיוניים ביותר, בהשוואה לכל יצור אינטליגנטי חי אחר.

לפי תורת הקבלה, לכל דבר בעולם הזה יש אנרגיה מסוימת אשר נספגת זו על ידי זו. השורשים של הנומרולוגיה הקבלית מתחילים כאן. המדידה של האנרגיה בכל אספקט שהוא, נותנת את ערך האישיות שלכם. נומרולוגיה קבלית היא לימוד שנעשה על שמות יותר מאשר על מספרים.

נומרולוגיה והתפישה הקבלית
הקונספט של נומרולוגיה קבלית מתייחס לשמו של האדם ולאנרגיות אליהן מכוון שם זה. מחשבים את המספר שעומד מאחורי שם האדם לפי חוקים נומרולוגיים קבליים והתוצאה שמתקבלת מגלה כיצד משפיע השם על פעולותיו ומחשבותיו של האדם. לנומרולוגיה יש גם כוח לגלות תובנות על חייו היומיומיים של האדם כמו גם על העתיד שלו. נומרולוגיה קבלית מתייחסת גם להגייה של השם אשר משפיעה על הפירוש הנומרולוגי של השם.

את התופעות ניתן לראות במחזור הטבעי של האירועים שהתרחשו בחייו האישיים של האדם. היו מחקרים רבים שביקשו להבין כיצד פועלת הנומרולוגיה הקבלית. היא משמשת בדרך כלל לבירור התנהגותו ואישיותו של האדם.

פרשנות הקבלה הנומרולוגית
אלפי אנשים מאמינים בקבלה הנומרולוגית ושינו את שמם כדי להשיג הצלחה בחיים. עבור רבים, שינוי השם אכן עבד. אין הסבר ראוי שיכול להוכיח כיצד הקבלה הנומרולוגית עובדת. התיאוריה הפופולארית היא שלכל מספר יש רטט. תנודות אלה, כאשר הן מקובצות יחדיו, הן יוצרות צליל שהופך לצורה של אנרגיה. הרטטים, או התנודות, הם מקור של אנרגיה שתיצור סינכרוניזציה עם האישיות של האדם.

לפעמים השם לא נוטה להסתנכרן עם האישיות. בשל כך נוצרת הפרעה אמיתית לאישיות של אותו אדם לצאת החוצה בצורה טהורה. שינוי השם ייצור שינויים בחייו של האדם.

יש תנודות רבות שצריך לקחת בחשבון בנומרולוגיה הקבלית. מלבד מספר התנודות, ישנן גם תנודות קארמה, התנודות שנגרמות בגין בן או בת הזוג, או בגין ההורים ותנודות רבות אחרות שנגרמו על אנשים מהעבר שלכם.

כל הגורמים האלה ישפיעו על השם שלכם בעתיד. אם אתם רוצים שהשם שלכם יוחלף, אזי הנומרולוג הקבלי שטיפל בחישובי השם שלכם, ישקול את כל ההיבטים הללו, לפני שיגיע למסקנה הנכונה.  

 
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה